Hoe plaats ik een online bestelling bij https://animalland.be/

Stap 1: Plaats artikel(en) in de winkelmand

Ga naar je favoriete artikelen klik op de ‘In winkelmand’ button

Klik rechts bovenaan op de winkelmand en vervolgens op ‘Bestellen’.

Je kan altijd artikelen toevoegen, verwijderen of wijzigen in de winkelmand.

Heb je een kortingscode, vergeet deze dan niet in te vullen en door te voeren.

Stap 2: Persoonlijke gegevens & verzending

Login als je al klant bent en een online account hebt bij https://animalland.be/

Ben je nieuw? Maak je account aan of plaats je bestelling zonder account.

Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

Velden met een sterretje (*) zijn verplicht.

De verzendmethode is standaard ‘Verzending met DHL’.

De levertijd kan verschillen per product.

Het verzendbedrag wordt automatisch berekend op basis van het aantal producten in het winkelmandje.

Kies voor ‘Naar betalen’ om verder te gaan.

Stap 3: Betaalwijze

Kies een betaalmethode: iDeal, Credit Card

Wij berekenen geen extra kosten voor de betaalmethoden.

Klik bij de gewenste betaalmethode op ‘Afrekenen’ om de bestelling te betalen. 

Gekozen voor iDeal of MasterCard? Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving.

Zijn deze stappen succesvol afgerond, dan ontvang je een melding en orderbevestiging per e-mail.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij https://animalland.be/

iDeal (internetbankieren)

MasterCard /Visa (creditcard)

Bancontact/Maestro

KBC/CBC 

Om alle betalingen veilig en betrouwbaar te laten verlopen, gaan deze via payment provider Mollie. Hierdoor kunnen wij jou een veilig betalingsproces garanderen. 

 

Hoe werkt betalen met iDeal?

Betalen met iDeal is veilig, snel en gemakkelijk. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, ING, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank? Dan kan je veilig en vertrouwd online betalen via je eigen bank. Betalen met iDeal is altijd gratis en de betaling is direct zichtbaar in je rekeningoverzicht.

Plaats de gewenste artikelen in de winkelmand.

Kies in het bestelproces voor betalen via iDeal.

Controleer het besteloverzicht en kies voor ‘naar betalen’.

Selecteer op de volgende pagina het logo van jouw bank.

Je wordt doorgestuurd naar de omgeving van internetbankieren.

Login en betaal op de vertrouwde manier.

Het bedrag wordt direct van je bankrekening afgeschreven.

Je ontvangt een bevestiging en je bestelling wordt direct verwerkt.

Hoe werkt betalen met MasterCard /Visa?

Ben je in het bezit van een MasterCard /Visa ? 

Betaal je bestelling online met creditcard. Alle transacties vinden plaats via een beveiligde SSL verbinding, te herkennen aan de https:// verbinding en het slotje bovenaan het scherm. Betalen met MasterCard is bij ons gratis.

Plaats de gewenste artikelen in de winkelmand. Kies in het bestelproces voor betalen via MasterCard. Controleer het besteloverzicht en kies voor ‘volgende stap’. Je wordt doorgestuurd naar de creditcard omgeving. Login en betaal op de vertrouwde manier. Je ontvangt een bevestiging dat de bestelling succesvol is afgerond. De bestelling wordt verwerkt na goedkeuring van de betaling door de creditcardmaatschappij.

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Wil je jouw persoonlijke kortingscode inleveren? Dit kan door de code in te vullen bij ‘+ Kortingscode invoeren’ in de winkelmand. Vul de code in en klik op ‘Kortingscode doorvoeren’. De korting is direct zichtbaar in het overzicht.

Wat zijn de verzendkosten?

Het verzendbedrag wordt automatisch berekend op basis van het aantal producten in het winkelmandje.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Voor de verzending van bestellingen werken wij samen met DHL. Bestellingen worden als pakket verzonden naar het door jou opgegeven afleveradres. 

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd bedraagt gemiddeld: 1-3 werkdagen. 

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Heb je vragen over de status of bezorging van je pakket, neem dan contact op met onze klantenservice via tel. +32 499 144 393 of animalland1987@gmail.com.

Het volgen van uw bestelling (Track & Trace)

Uw bestelling wordt bezorgd door onze vervoerder DHL. U kunt het verzonden pakket volgen via de website van DHL. Via de Track & Trace kunt u zien wat de status van uw pakket is. Via Track & Trace “Predict” kunt u zien hoe laat uw pakket naar verwachting wordt bezorgd binnen een bepaald tijdvenster. Via DHL krijgt u op de dag van verzending en de dag voor de levering in de meeste gevallen ook een e-mail met de Track & Trace gegevens en verwachte levertijd.

          

Niet thuis?

Bent u niet thuis wanneer uw bestelling geleverd wordt? Dan wordt deze indien mogelijk bij uw buren geleverd of wordt deze gebracht naar een Parcelshop bij u in de buurt. Pakketten boven de 20kg kunnen vaak niet bij een Parcelshop worden geleverd en gaan dan naar een DHL depot. Voor deze pakketten kunt u dan normaal een nieuwe leverafspraak inplannen.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja,  is het mogelijk om een ander afleveradres in te vullen. Heb je een online account, dan kan je altijd meerdere afleveradressen opgeven.

Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Je kan een online aankoop altijd ruilen of retourneren binnen 14 dagen! 

Retourneren  je bestelling per post via PostNL. 

Wat is de retourtermijn voor artikelen?

– Retourneer je aankoop binnen 14 dagen via DHL (hiervoor betaal je wel verzendkosten) of kom langs in één van onze winkels.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Wil je retourneren? Bij retourneren gelden een aantal voorwaarden:

De ruil- en retourtermijn bedraagt 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Retourneren  via DHL zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Het artikel dient compleet met kaartjes,, en onbeschadigd te zijn.

Bij een complete retour ontvang je het aankoopbedrag terug, inclusief de verzendkosten.

Bij retourneren via DHL zijn de retourkosten à € 9,25 (standaardverzending tot 10 kg) voor eigen rekening.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan de bestelling wijzigen of annuleren, als deze nog niet verstuurd is. Neem voor wijzigingen of annuleren zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via tel. +32 499 144 393  of animalland1987@gmail.com.

 5,45
 11,99

% HOND, KAT

Cadeaubon

 10,00 100,00

© 2025 animalland.be

©
2025 netPOINT